viernes, 6 de marzo de 2015

DÍA DA MULLER







O domingo, 8 de marzo, achégase outra desas datas nas que nos centros educativos adicamos un tempo a reflexionar co alumnado.  Nesta, sobre a muller e a súa situación na sociedade actual.

No noso centro, este curso, propoñemos dous temas de reflexión en torno á muller:  


  • A imaxe que nos impoñen e a que nós queremos ter, a través da aula virtual o departamento de orientación fai unha serie de propostas que promovan a reflexión do alumnado sobre as imposicións da sociedade sobre a nosa imaxe, como nos ven e como nos queremos ver.  Déixovos algúns dos vídeos que se propoñen para traballar.
  • Muller e deporte: xa que o alumnado de 1º de ESO está a traballar sobre os deportes en Cangas, imos aproveitar esta data para que reflexionen sobre o tratamento que se lle dá a muller no deporte.  Por iso, o cartel que se fixo no centro e que encabeza este post.  Ademais, o mércores 11  de marzo, ás 11:15 h. a responsable do Centro de Información á Muller do Concello de Cangas, daranos unha charla sobre as mulleres deportistas en Cangas, para o alumnado de 1º de ESO.


SIDEWALK


María Hidalgo nos dá a coñecer esta curta, creado por Celia Bullwinkel. Nel se mostra a que se expón cada nena ou muller cando sale á rúa, a través das distintas etapas da súa vida.  Sidewalk é unha peza de tres minutos e medio no que se nos invita á reflexión sobre o sexismo, a vergoña, a sobreexposición que sofre a muller na sociedade occidental.  Para a directora, a vida dunha muller é unha continua pasarela, rodeada de ollos que nos ven e nos xulgan polo noso aspecto.





 ASPECTO FÍSICO E PUBLICIDADE

Os enganos da publicidade, as condicións que sofrimos polos canóns estéticos dos famosos e a moda, sobre todo isto fainos reflexionar este vídeo.






Tamén vos deixo o enlace a un artigo publicado no diario dixital EL TIEMPO, por Yolanda Reyes, o 19 de xaneiro de 2015:  La educación de las niñas.  Miss Tanguita es la punta del iceberg de esas prácticas sociales que legitiman la desigualdad de género.

E MAIS PARA LER:







No hay comentarios:

Publicar un comentario