lunes, 23 de noviembre de 2015

Tengo 34 años y hace tres que me diagnosticaron autismo

Interesante artigo aparecido no diario El País, o pasado 11 de novembro, no que unha muller de 34 anos comparte a súa visión do mundo desde que lle diagnosticaron autismo fai solo 3 anos e reflexiona sobre a escola e a sociedade, sobre o trato que se lle dá a calquera persoa diferente.

Moi clarificador do seu pensamento é como describe o que ela chama dos sistemas operativos mentales: "Con el tiempo, y sabiendo lo que me ocurría, he aprendido a desarrollar dos sistemas operativos mentales: el mío, el que venía en mi cabeza el día que nací (M1), y el de los demás, que me sirve para andar por la calle (M2)"


Este relato pode axudarnos a entender mellor as persoas diagnosticadas dentro do Trastorno do Espectro Autista (TEA), e tamén reflexionar sobre os nosos prexuizos, medos... ante as persoas diferentes.


Me gustaría que la gente comprendiera mejor a las personas con autismo. Por eso escribo este artículo. Porque si te fijas, no lo he firmado con mi nombre. No tengo muy claro cómo reaccionaría la gente de mi entorno si se enterase de mi autismo. El día en que pueda firmar con mi nombre, entonces sí que habremos dado un paso importante. Me gustaría decir "Soy yo, con mis cordones desatados; soy yo, con mis momentos de desconexión; soy yo, cuando no entiendo una broma absurda; soy yo, a pesar de no saber qué hora del día es; soy yo, ¡qué feliz me hace ser yo!".

Podedes ler o artigo completo, facendo clik aquí.

No hay comentarios:

Publicar un comentario